assalamualaikum :)

hye kowang . lame xupdate blog kn ? sunyi je rase . bkn ape . agak busy laa sejak akhir2x neh . ditambah plak dgn kesibukkan posting . so , mmg xdpt nk on9 laa jwb nye . sorry baby :)

aku sbnrnye da nek bosan ngn blog aku sndiri . yela . da tade ape2x update . sbb cite pown tade . so , amendenye yg nk dicitekan ? hehe . haih .

* someone pls tlg aku bg idea . da tade idea sgt neh .*

aku tgk blogger2x len ade je cite . aku ? hampeh . cane nk wat blog jd femes ea ? cube kowg bg cdgan kat aku . PLEASE ? :'(

neway kowang , ary tuh aku g tgk Transformers 3 : Dark Of The Moon . mmg terbaekk :)
cume aku xsuke sgt laa si Carly tuh . mcm tade function je dye blakon cite tuh . Sam Witwicky still mcm dulu . * i like :)
tapela . xkesah . yg pnting , pngarah cite neh mmg da slamat jd jutawan :)

tuh jela yg nk dicitekan . duhh ~

* blog kau mmg bowink , Lynne .*

till then , babai :)

Popular Posts