kebosanan :/

assalamualaikum .

today is Monday . so, aku dengan segala hormatnye menjadi amah kat umah neh bersama dua owang budak gemok :) * 2 laa termasok aku kan . haha . daddy ngn ibu g keje maka aku mengambil alih tugas mereka . tapi, takpe . i okay jee :)

 neh laa budaknyee . yg kecik tuh ade kt umh kazen . maka, tnggal mereka berdua jela :)





 well . ekceli aku pown tatawu nk tuliz ape . tapi, takpe . aku carik topik sat . * selak2x buku.

ohh , ritu kitowang g mandy kat Sg Gabai . aku g ngn membe2x aku je . sbb da 3 hary membosankan diri kat umh tuh . tyme2x hujan plak tuh pegy . memang terbaekk la .



pastuh, ape lagy ekk ? ohh ya . 7hb January neh aku last blaja . then maybe 3 hary 2 malam stay kat Port Dickson. *hyee owang PD :)
untuk apa aku kesana ? g release tension & spendtyme dgn kawan2x yang tersayang :) satu lagy, nak celebrate HOORAY da abeh blaja 3 tawn kat kolej yang tershinta tu . macam2x kenangan ade kat KL neh . jumpa macam2x owang da :) well, thanks for the memories . iloveyouu!

ehh, ada lagy . aku juga bekerja part time kat Hotel Pullman, Putrajaya . hehe . carik duit lebih , then da ade duit barulaa bole g enjoyy :) memang aku saje je wat penat diri aku. takpela . asalkan dapat lepak ngn kawan2x :) itu sudah okay !

maka, aku ase tuh jela kot untuk rini . sebab aku totally out of idea da :) hehe .

TAKE CARE AWAK :)
*kepada stalker aku tuh, stalk laa selagy bole . stalk laa FB aku, blog aku eyh :) tenkiu sayang ! pemes gak aku. haha ~



peace yoo !

Popular Posts