coretan malam hari :*

assalamualaikum :)
hey all . Ta tido lagi ? Hoho , Da pukul 1 lebihh ma . Hihi . Aku ? Aku tadi Da tido, pastuh terjaga . Tuh laa aku saje je update . Nih pown First try update pakai phone . Hope bole post lahh . Cewah :3

ehm, aku tade idea nak update apa sebenarnya . Sebab otak aku pown Da blank akibat baca notes genetics tadi . Tuh yang aku pengsan jap . Hihi . Esok exam pukul 8am and aku tak tido lagi . Amalkan selalu lynne :)

perihal si dia pulak , ehm aku ase Da ada owang yang bole buat dia senyum asenye . Tengok kat Twitter dia tadi . Alhamdulillah lahh you have Me replaced :') happy for you sayang :* haha , its funny aku still bole gelak . Dalam hati sapa tahu kann ? :3

i think dats all untuk harini . I mean malam nih/pagi nih . Neway, kowang pegylah tido :) esok kan keje/skolah/klas bagai :)

okaylahh , goodnight & sweetdreams :*
loveyou always :')

Popular Posts