its okay to feel insecure.

hey assalamualaikum. Apa khabar semua? Sihat? Aku kat sini sedang suffer batuk-batuk. Maybe sebab musim kan. Tapi takpela. Sakit itu penghapus dosa. Hehehehe alhamdulillah ♥
well today, aku nak tanya korang. Pernah tak korang ase macam curiga kat pasangan korang? Even pun korang ade dekat dengan dia. But korang all the time ase macam 'oh, nant dia carik pompuan/boy lain.' Pernah tak? Aku selalu mengalami masalah ini. Padahal takde apa pun. Aku je over. Haha.
bukan nak kata tak trust pasangan kita, just biasalah. Fikiran kita kan macam2x dia punya peel nya. So kadang tu sampai bole buat gaduh la pasal nih.
sebenarnya kan, senang cerita, trust itu penting dalam sesebuah perhubungan. Even kalau korang jauh mana pun, at least spend a little time to your loves one. Even korang busy mana pun. It can really made their day. Im telling you this. Cause it works! Hehe ✌


itu jela kot. Haha kbai.


-sungguh tade penutup bicara aku nih -.- -

Popular Posts