my world. my life.

hai. Assalamualaikum. Apa kaba? Lama rasanya diri ini menyepi dari blog. Bukan taknak tulis. Cumanya sibuk dengan urusan pelajaran, kehidupan dan perasaan. Cewah ♥


setakat nih, alhamdulillah masih lagi sihat walafiat dan bernyawa disamping kawan-kawan dan keluarga yang tersayang. Bersyukur sebab masih lagi dikurniakan nikmat hidup yang alhamdulillah.


tapi sebenarnya bukan nak cerita pasal apa pun. Cuma. Hanya ingin sekadar berkongsi cerita dengan pembaca bahawasanya hidup tak selalunya indah. Jadi. Kalau ade yang indah tu, save dalam memori anda sebab kita tatahu bila lagi bole dapat memori macamtu.


dalam hidup nih, pastila kita ada matlamat untuk berjaya kan? Tak kisah la berjaya dalam segi apapun tapi yang penting kita berpuas hati dengan apa yang kita impikan. Semua orang pun nak berjaya. Dalam nak berjaya tu, wajib ada kepayahan yang melanda sebelum kita capat cita-cita kita tu. Then, baru la kita rasa worth it. Kan?


well, aku pun sedang menggapai cita-cita aku jugak. Aku nak habiskan degree, dapat sijil pastu nak kerja kumpul duet dan harta. Bahagia kan family aku then baru fikir kawen. Sebabnya aku da penat kejar orang. So kali nih bia orang kejar aku pulak. Hehe. One day. InsyaAllah. Kadang apa yang kita nak tak selalunya kita dapat. So, Allah knows better. Sabar jela. Jodoh tak kemana.


selain daripada nk dapat status degree holder tu, aku ade jugak wishlist lain. Which is pergi ke semua kedai makan yang aku rasa nak pergi. Contoh, baru-baru nih aku tengok kat insta pasal Chemistry Cafe + Lab kat Shah alam tu. So aku pergi la semalam. Hehe.


sebelum tu, aku teringin nak makan kat Tous Les Jours kat Bukit Bintang tu. So aku pergi la jugak sana. So next destination maybe Bubba Gump & Shrimp Co, ataw Dip n Dip. Haha. Banyak wishlist nih. Sushi King Da makan dah. Yang aku ase macam best la enviroment dia. Satu lagi makan kat The Gardens Lifestyle Restaurant tu. Yang ade piano dalam sangkar. Hehe.


dah dah, makin merepek pulak. Hehe. Maseh sebab baca. Jaga diri, jaga hati. Assalamualaikum ♥


-love, lynne-

Popular Posts