ohh stress ~



smekommmm :'(

neh bawu entry SEDIH :'(

semalam :'(

hmm . smlm [23.03.2011] ary palink STRESSY wat aku . bermasalah . mcm2x hal jd kt aku . gadoh ngn KAWAN BEK aku , gadoh ngn c DYE . cdih gler :'(

pape jelaa .

yg aku taw . smlm aku  nanes , nanes dan nanes :'( ape kowg ase if beshfriend kowg sndiri wat kowg sdih . mezt ase diri neh xdihargai ryte ? sayang mmg sayang . tp , tapela . dyam je kott . now kitowg da oke daaa .

hmm .

cite psl c DYE plak , aku gadoh ngn c DYE coz smlm aku agak badmood cket . yelaa . mcm xkne pdulik
jew . ase mcm nk makan panadol 10bijik je asenye . grr . dgn hal fmily yg xmnentu lg , exm yg asek muncul je . adoiii . cmne nk idop neh ??? hunn , i need your attention :'( !

oke laa oke oke okeee ~

now aku agak kebosanan coz tataw nk ckp pe lg . jom usya lirik2x lagu2x jiwang jap .

weeeeeeeeennnnggggg ~~~~~~~

neh antare2x lagu2x yg aku suke dgr tem aku sedih3x :'(


  • One Less Lonely Girl : Justin Bieber
  • Cinta Sampai Disini : D'Masive
  • Love U : Howl-OST Boys Over Flower
  • We Belong Together : Mariah Carey
  • Just The Way You Are : Bruno Mars
  • Grenade : Bruno Mars
tuh jew kott . bile aku dgr je lagu2x neh , kompom airmate aku meleleh2x lajuu mcm air terjun . huaaaa :'( hmm . da lonely giler laa :'(

ary neh :')

sumenye berjalan ngn lancar :)
muge hary2x yg seterusnye pown mcmneh gak . amin3x ya rabbal alaminnnn ~

Tuhan , tolonglaa aku :'(

siyesly aku susah nk tidoo smlm .


tp , alhmdulillah , dgn berkat aku dgr Surah Yassin , lena bhaiiii ~

akhir kate , if kowg ade masalah , minta laa kepade-Nya :)

Allah s.w.t tuh maha Pemurah , Pengampun lagi Penyayang .
siyesly ,


tata :'(
besok aku dtg lg dgn entry yg bawu .


Popular Posts