Pahang , Here I Come :D

hey3x :) salam .

today na share sket suasana posting kat Hospital Bentong , Pahang neh :)

on 5th December 2011 , aku da dicampakkan kt hospital neh utk lengkapkan kuota praktikal aku . hee . setakat neh , staff kat sini sume oke2x kecuali LP [Local Preceptor] aku jela . haih . apasal laa sume tmpt yg aku pegy , mesti LP dye jniz yg agak poyo2x ea ? hairan saya oooh :D

argh ta kesahlaa . yg pnting , bagoz gak dpt LP cmtuh . it means dye na kite byk berfikir dgn cara dye yg byk bertanyee . UNTUNGLAA !

okela . meh tgk ckett gambaq2x :)


neh Rusydan . umoq dya 22 tahun . dye asai Sungai Petani . pangai cm budak2x even da tua :D & ape yg aku pelik smpai skg , loghat tuh xilang2x . hehe . kdg2x bile dye tersasul ckp KL , cm na terggelak pown adee . [eh , sorry Dan . Peace :)]

yg comel lote neh sblh kanan kaka Bella . dye dak kolej aku but kampus Kota Bharu punyee .
*abaikan dak kecik sowg sblh kiri tuh :D


yg neh plak , dary kiri Emma , Adrian , Afiq & kaka Bella . Emma neh pown same gak cm kaka Bella , dary kampus Kota Bharu . Adrian & Afiq plak , dowg neh dak PTPL Shah Alam tuhh :D

gaya retis snap gamba :p


okee . neh kaka Mariam a.k.a Marie & kaka Noor . suke tgk dowg neh sbb comel sgt ! :D
*sebok jee interprem yg tgh tuh :)

---------------------------------------------------------

oke . dats all :D
*motif : na tnjuk gambaa je .



Popular Posts