KENANGAN BERSAME MEREKA :)

salam :)

lame xupdate blog . last update psl cupcakes tuh . ceh . lame kott . hee . tapelaaa .

now . nk start cite psl memori2x indah aku kat Tampin bersame owg2x yg aku sayang :)

first tyme dulu  mase bawu sampai jee Tampin on 23.07.2011 , aku da ase cm laenn je . yela . jawh dary mmber2x aku . tade geng sume kan ? huhu . then , bile da jmpee kaka yg dok 1 umah ngn aku tuh , bawu aku tawu yg dye tuh 1 kepale ngn aku even kdg2x dye xbapee nk ikot sgt . yelaa , da kawen ryte . mu pahe2x sndiri laa . hehe :)
so , dlm mase 1 ary aku lepak kt umh tuh , so aku bermesra2x laa ngn dye . cewah ! [ape yg aku mepek neh?]

ape2x laa . stop it :)

25.07.2011 , first day kt Hospital Tampin .

well , citenye bermula dgn happy starting lorh . alhamdulillah . sume staff dye baek2x :) ekceli , aku xpnh laa sangke yg aku akan dilayan dgn bgtu baek skaly :) today , 15.09.2011 , abihlaa practical aku kt cneh . yeah , opcoz . airmate aku mmg da sedia menitik 3ary sblm aku blah dary ctuh . hee . yg beshnyee , mayb takdir da mnentukan dist amazing people in my life . yeah , meh nk knl kan :)

kaka fiza , kaka wawa , kaka chung :)
[yg tepi sblh kanan tuh abaikan :)]


dowg neh mmg kaka2x yg paling sporting tahap gaban laa :) thats why aku suke . sbb bole masok ngn aku :)
sayang dowg sangat2x !

neh plak encek Shahir :)


dye neh pown aku suke sbb dye baek even kdg2x agak sengal :)

the last but not least .

 yg paling aku care about , mamat neh laa :)

encek I.M :)


WHY ?
sbb dye neh kire abg angkat aku laa . dats y kne syg lebih . if x , t majok . susah adekk dye neh nk pujok . xgitu yee bro ? :)

ape2x pown , aku BERSYUKUR sgt2x sbb ditemukan dgn kowg sume . aku xkn lupe jase baek kowg thadap aku & aku akan ingt memori kite bersame kt Hospital Tampin & sewaktu dgnnye :)


love you all <3

p/s : rindu sudaaa :'(


till then , nyte :)

Popular Posts