tuu diaa . PENANG mai daa :)

salam .


*yeahh . itu diaa . kaki da gatai nk jln jaoh !


heyy :) ary neh 3 entry sekalygus aku wat . mmg terbaek la :) bukan apee . saje nk mngisi kekosongn di waktu mlm hari . eseimen :) okee laa . back to the main story . aku nk cite yg aku skang ade kt Penang laa . kt umah Daddy aku . area Butterworth . hangpa taw x ? hee :)

so , dicepatkan cite , smlm [19 Sept 2011] aku ase tergerak haty nak alek Penang . so , aku troz call Daddy , suwo dye bank-in duet . then , troz bli tiket kt Puduraya Central . smntara tnggu bus aku pukol 6ptg , aku pown ber-LOLing ngan membe aku xlaen xbukan KINDER BUENO :)

neh antara kesengalan kitowg yg aku smpat snap laa :)






pastuh , da letih lepak2x , kitowg pown round2x laa area sane tuh . da penat round2x , dok laa alek . agak2x da pukol 5-30 tuh , dye pown mnx izin kt aku nk alek . so , kitowg pown pelok pelok muah muah then say GOODBYE .

ase sedih gak laa sbb da hangout lame , ase tanak pisah jee ngn dye . choit :)


 tyme dlm bus daa .

so , aku smpai Penang dlm pukol 10-30 laa . segale kepenatan aku hilang bile dpt tgk muke Daddy yg tersayang :) then , kitowg g mam kt Nasi Kandar pastuh troz balek tidoo .

pagy2x neh plak , segar jee mate aku bgn awal . so , aku pown g laa jenguk ha binatng2x peliharaan Daddy aku :)

neh antarenye :

JONI & JENI :)


dowg neh still anak lagy . so , nk makan , kene suap . manjee sgt :)

MIKE :)


yg neh yg da dewasa . jinak okeeee ! choit . sbb tuh smart :)

buktinyee :



BUNNY :)


peberet Daddy aku :) dye punyee neh .

CHOCO :)

NEH AKUU PUNYEE :)

tuh jelaa yg aku nk kongsi ary neh . da letih da mate neh . 
akhir kate , jgn seksa binatang . eh ? :)

*syg kamu encek MIKE . muah muah jugee .




attention : STALKER , SILE BERAMBUS !
nk kene sepak ?

---------------------------------------------------------------------


wee :)

Popular Posts